A zseniális megérkezés Helsinkibe

Felszállni is szép volt - arra az egy-két percre, amikor kinéztem a repülőgép ablakán péntek este. Egy kedves barátnőmnek köszönhetően - naggggyon köszönöm neki - kitűnően utaztam. Részleteket személyesen mesélek majd inkább :-) Szóval az ülőhelyem csúcs jó volt, a felszolgált dolgok is nagggyon jók voltak, az utazás sima volt, a leszállás pedig élmény. Pedig nem vagyok nagy repülő, nem bizony. Persze landing közben a felhők között rázott a gép, majd a felhők alatt zuhogott egy pár percig, de földközelben már elállt az eső. Én gyönyörködtem a látnivalókban, mert hallani a körülöttem lévő világból semmit sem hallottam még egy darabig. A repülésért köszönet Áginak, akivel közben nagyon jót beszélgettem. Remélem találkozunk még!
Helsinkibe megérkezve Jussi fogadott, aki autóval elhozott a University Guest House-ba. Retro érzésem támadt. Jónéhány évvel ezelőtt Calcuttában egy Chamber House nevű helyen voltam kísértetiesen hasonló szálláson. Nem hotel (nincs fürdőszoba a szobában), nem is turista hely, egy olyan guest house. Kicsit retro, de azért van hangulata... See you tomorrow...

Nincsenek megjegyzések: