... békacombot ropogtatott ...

Nem, ez nem vicc :-)!


Múlt csütörtök este valóban békacombot ropogtattam! A Culinaris ízvacsora (cooking show) francia estje egy zseniális gasztronómiai élménnyel lepett meg! Csütörtök délután folyamán már ott tartottam, hogy nem bírok elmenni rá (pedig hogy vártam, alig lehetett helyet szerezni!), beszélni alig bírtam, olyan fáradt voltam a tanítás után. De aztán erőt vettem magamon, hogy háromgyerekes, full-munkaidős, szabadidőben tanítós nőként kicsit "lazítsak." A Perc utcai "konyha" 16 főre volt megterítve, egy kedves hölgy eligazított, hogy melyik az én helyem. Egy másik kedves hölgy ült mellettem, jó volt, hogy bátorított a békacombok láttán :-) Nem egyedül voltam egyedül, ami megnyugtatott. Négy fogást néztünk ill. ettünk végig - a kuriózum a békacomb volt - kíváncsi voltam, hogy lesz-e hányinger, meg nyafi, de a tányéromon pihenő békacombokat, ha kicsit gyorsan is, de bátran elfogyasztottam!
Abban is megnyugodtam, hogy nem vagyok béna szakács, még a japán zsemlemorzsa is ismerős volt, ezért kedvesen vállonveregettem magam. Köszönet hazánk legjobb gasztroblogjainak a tájékozottságomért! A 4 fogás finom és különleges volt, ahogy mondanánk, meg voltam mindennel elégedve, pedig izgul az ember, hogy vajon milyen minőségre fizetett be. Nos, okés volt az étel, látványos volt a főzés, kedves a szakács :-), abszolút kulturált a közönség, az eredmény pedig régóta a legérdekesebb szabad-anya estém!
Békacomb rulez:

Nincsenek megjegyzések: