béka-autós téli rally

Az autó stimmel (színe sötét), hó is volt, bár nem ennyi, és nem nappal volt, hanem nagggyon sötét. Szóval most jöttem meg egy régóta áhítozott rallizásról egy igazi Lada Nivával! Félelmetes utakon mentünk, csapkodtak a faágak, kedves ismerősöm nem kímélte az autót, az utat (és engem?), majd amikor átadta a kormányt, először csak finomkodtam az autóval (egy töksötét, állítólag valaha repgép leszállónak használt réten, amin nem lehetett tudni, mikor jön egy homok árok), majd nekiindultunk, igazi elhagyatott utakon, félelmetes hóbuckákon (vetítek, vigyázzatok!), mígnem a nagyvízhez közel jól megcsúsztam, és állítólag nem annyira bénán visszakormányoztam az autót az út közepére. Majd a híres Bem utcán leellenőriztük az út minőségét - ami nem változott.
Köszönöm a lehetőséget, mindig is tudtam, hogy élmény béka-autót vezetni, és ha tehetném, vennék egy ilyen autót, mert főleg a régi tsz-es időkre való tekintettel nekem ez az autó tecc...

Nincsenek megjegyzések: